Saturday, 21 January 2012

Assalamualaikum & Salam sejahtera,,:)


hyep korang,,,,, :) ,,,, snyum kit,,,,,hehehe,,,
tadi msj ngan member,,,,,tgh syok msj tuh,,,,,,tuba-tiba jer terkeluar topik KAMBING & TENUK ,,, klau korang ingat-ingat lupa wajah ke dua-dua binatang tuh ,,, nim,,, tgk ni,,, 
 






ade ke patut disamakan muka kesua-dua binatang ni dengan MANUSIA,,,,,,,ish!!! ,,, ade ke patut???? kalau nk dinilai ,,,kita patut mncontohi sikap KAMBING tuh,,,,,sentiasa jer terSENYUM,,,,,,,,SENYUM itu sedekah,,,,,,,bukan dengan wang ringgit sahaja kita boleh bersedekah tapi,,,,hanya dengan terSENYUM ,,,kita sudah pun dikira bersedekah,,,,,dan...SENYUMAN tersebut mestilah dari hati yang IKHLAS,,,,supaya orang yang melihat senyuman tersebut akan turut membalas senyuman kita,,, InsyaAllah,,, :)



teringat pulak lagu yang buat Zaty terSENYUM



Cik Mek Molek Oleh M. Daud Kilau

kalau dah mata bertentang mata
hati didalam bagai nak gila
pertama kali ku melihat wajah si dia
pertemuan bermula ditaman si kebun bunga
situlah...
mulanya berjumpa bertentangan mata
mulai dari itu hatiku tertanya-tanya
siapakah gerangan si cantik jelita
kelipan matanya hinggakan aku terpesona
Pabila namanya ditanya dia masam
namun begitu jelingannya ku faham
senyumlah senyumlah ahai cik mek molek...X3
hai puas juga aku bertanyakan namanya
namun begitu dia tetap endah tak endah
kudiam campur geram dia senyum lantas tangan ku dipegang
 


diingatkan juga,,,,jgn tersenyum tak tentu pasal ,,, kang tak pasal-pasal masuk TR @ Tanjung Rambutan ,,,,,,,, hehehe3 ,,,,,so korang,,stakat ni je entry kali ni,,,,, babai :).... SMILE ALWAYS

No comments:

Post a Comment