Tuesday, 24 January 2012



hye korang,, :) 
,,ermmmm,,,,arini rasew ari yang paling malang skali....sdih!!! :'( ..  lappy rosak,,,huhu3... ni pom pinjam yang Ayah punyer,,,,ingt nk post entry baru pg tadi,,,ermmm,, nak bt cam ne,,, sabor je la,,,
Dah2,,xmau sdih2,,, :) ,,, hari rayer cina pom dah nk melabuhkan tirainya ,,,,, ,thun 2012 pom dah nk masuk bulan 2,,,, so ,, AZAM thun 2012 korang macam mane???brapa peratus dah tercapai???? Zaty harap korang dapat capai AZAM korang tuh dgn jayanya...chaiyok!! :)
Ari ni ari Selasa..emm sape minat citer Vanilla Coklat?????Zaty tgk citer tuh,,best citer tu,,citer tu disiarkan setiap hari Selasa jam 9.00 p.m di TV3(cam promoter jer,,,hehe3)....sweet jer Zaramir (Zara & Amir) dlm citer tuh...
ZaraMir
so korang.. selamat menonton!!

¬stakat ni jer entry Zaty kali ni....... smile alwa
ys :)¬

No comments:

Post a Comment