Saturday, 24 March 2012

Holiday at Pontian,Johor (17-18/3/2012)





Alhamdulillah... :)
Hye korang!!! what's up ??? hahaha.. cam gangster la plk.....hehehe2...camne korang skrg ni???sehat???harap2 sehatlah semuanya ...AMINNN..
Emm...cuti minggu lepas mmg Zati n family Zati..busy giler....hehehe2...naseb baek xmasuk TANJUNG RAMBUTAN....ish2....emm ... untuk pengetahuan korang family Zati pergi holiday kt Pontian,Johor....best !!! walaupom penat .. tp memang berbaloi ar....seronok!...dan Zati boleh tgk bndr Singapura....memang dekat ngat ngan Pontian..kebetulan pulak tempat tu tempat peranginan....
Pintu masuk :)




Sebenarnya , dpt pergi holiday kt Johor ni sebab hantar menantu(sepupu)..hehe2...alhamdulillah..dpt jugak cuti luar negeri....ramai-ramai pulak tu....Zati pergi Johor ni secara konvo tau...lebih kurang 8buah kereta...
ni lah dia merati dua sejoli Kak Noha & Abg Yunus.. semoga bahagia akhit hayat ...yg perempuan tu la sepupu Zati ... :)




orang laen berselawat sempat lagi bergambar ... hehe2 :)


"sebelum balik tu ambik bunga telur ni sorang satu,buat bekal dalam kereta"

PEACE!! babai Kak Noha & Abg Yunus(Yuha) , selamat tinggal Pontian,Johor :)
Nak dipendekkan cerita,selepas itu kami semua pom bertolak lebih kurang pukul 2 ptg...walaupom Zati duduk & tidur jer dlm kereta,,, tapi penat memang terasa...kami sampai rumah masing2(Besut,Terengganu) pada pukul 3 pagi.....fuuhh!! memang jauh...hehe2.....tapi SERONOK sangat...

Zati rasa setakat ni je post Zati arini... :) .. Terima Kasih kepada yang sudi membaca post Zati yang tak seberapa ni....hehe2 :)

No comments:

Post a Comment